HİZMETLERİMİZ


MARKA ANALİTİĞİ

Özellikle reklamverenlere yönelik ürünümüz, “Marka Analitiği”, sosyal medyada marka çevresindeki konuşmaların pazarlama iletişimi ve iş sonuçları doğrultusunda analiz ve yorumlamasını kapsar. Böylece markaların tüketici içgörüsü odaklı iletişim stratejileri geliştirmesine destek oluyoruz. 
A

Marka Takip Çalışmaları:

İhtiyaca özel tasarlanan takip sistemleri ile sosyal medyadaki konuşulmayı bakış açınıza uygun kırılımlar ile takip ediyoruz. Bu rakamsal bilgileri markanızın tarihsel normları, rakiplerin normları ve markalardan bağımsız kategori normları ışığında değerlendirip niteliksel yorumlara dönüştürüyoruz.

İçerik/Görüş Analizleri:

Ürün, kampanya, konu, marka veya kişilerle ilgili konuşulmaları ana ve alt kategoriler altında toplayarak anlamsal haritalar çıkarıyor ve bunları yorumluyoruz. Toplanan veriyi sterilize ederek bağlam dışı konuşmaların analize dahil olmasını önlerken, duygu analizini alt kategoriler detayında yaparak olumlu ve olumsuz yorumların ana çıkış noktalarını tespit ediyoruz.

Sektörel Analizler:

Markalı ve markasız konuşmaları derinlemesine inceleyerek sektörde öne çıkan konuları tespit ediyoruz. Bu konuların markalar özelinde kırılımlarla göstererek, karşılaştırmalı analizlere olanak sağlıyoruz.

Hedef Kitle Analizleri:

Kullanıcıların sosyal medyada bıraktıkları davranışsal izleri mercek altına alarak konumuzla ilgil kitleyi belirlliyor ve araştırmalarımızı daha odaklı bir veri havuzunda yürütüyoruz. Bu vesile ile hedef kitlemizi diğer kitleler veya tüm kullanıcıların normlarıyla karşılaştırmalı analizlere sokarak öne çıkan farklılıkları tespit ediyoruz.

Kriz Raporlama:

Herhangi bir marka, kişi ya da kurum hakkındaki tüm sosyal medya konuşmalarını analiz ederek, kriz zamanlarında istenmeyen içeriklerin sosyal medyada ne kadar öne çıktığını ve bu içeriklerin yayılma potansiyeli olup olmadığını araştırıyoruz.


TV ANALİTİĞİ

TV analitiği hizmetlerimizle, TV kanallarının ve programların, dijital varlıklarının sosyal medyada etkileşimini ölçüyoruz. Böylece, TV yapımlarının geleneksel ölçümlenme yöntemlerine yeni bir boyut katarak, kanalların, yapımcıların ve reklamverenlerin iş ve iletişim hedefleri doğrultusunda fayda yaratılmasını sağlıyoruz. Bu alanda TV kanalları ve programlarını baz alarak sunduğumuz hizmetler:

Sosyal Medya Ratingi Analizi:

Sosyal Medya Performans Metrikleri Takibi:

Program İzleyicileri Görüş ve Duygu Analizi:

Rekabet Analizi:

Marka Program Kanal Kesişim Analizleri:

BİZ KİMİZ

Somera, Türkiye’de Sosyal Medya Ölçme, Analiz ve Araştırma hizmeti sunmak üzere kuruldu. Ekip olarak pazarlama iletişimi, medya, TV yayıncılığı ve reklam alanındaki bilgi ve deneyimlerimizi yüksek teknoloji ve araştırmacı yetkinliğimizle birleştirdik.

TEKNOLOJİMİZ


BÜYÜK VERİ TEKNOLOJİLERİ

Topladığımız içeriğin büyüklüğünden bağımsız olarak veriye kısa sürede erişmek ve işlemek için teknoloji altyapımızı “Büyük Veri” felsefesiyle tasarladık. Büyük miktarda içeriğin hızlı ve etkin işlenmesi için bilgisayar destekli linguistik ve semantik metin analiz teknolojilerini büyük veri disiplini içerisinde kullanıyoruz.


BİLGİ TOPLAMA

İnternet ve sosyal medyada oluşan bilgiyi 7/24 kesintisiz izleyerek topluyor ve kayıt altına alıyoruz. Milyarlarca sosyal medya mesajı ile milyonlarca haber ve blog yazısını analiz edilmek üzere biriktiriyoruz.

A

Referanslarımız

İLETİŞİM

(212) 252 32 22

info@somera.com.tr

captcha